poniedziałek, 14 listopada 2016

Lovely - Extra Lasting

Witajcie moi drodzy! Od razu przepraszam, że nie było posta, ale były małe problemy z laptopem jak i moim zdrowiem. Nie zagłębiajmy się w to dalej tylko przejdźmy do rzeczy.
Pod naszą dzisiejszą lupą znajduje się szminka... pomadka... zwał jak zwał, od Lovely - Extra Lasting z formułą super trwałą. Czy jest taka trwała.. przekonamy się już za chwilkę.
 
Posiadam ją w kolorze 01 i na moje oko jest to taki ciemny/brudny róż. Naprawdę mi się podoba. Całe pudełko, jak i pędzelek, którym nakładamy produkt jest zrobiony z plastiku. Konsystencja produktu jest dla mnie świetna. Taka kremowa. Wspomniałam, że są to matowe pomadki?
Po nałożeniu pomadki na usta, powiem wam, że na początku byłam zadowolona, jednak później...
Od razu po wyschnięciu podkreśla najmniejsze załamanie ust, a jak już masz je suche to życzę powodzenia. Zapach ma taki sobie, lekko cytrusowy, ale kojarzy mi się z środkami do czyszczenia. Przesusza usta, ale to chyba jak każda pomadka matowa. Jeśli chodzi o pigmentacje to jest w miarę okej.
 
 
Z tą super trwałością to bym nie przesadzała bo jest masakryczna. Jeśli chcielibyście by się utrzymała - nie pijcie i nie jedzcie. Najlepiej nawet ust nie otwierajcie, to może jakoś będzie się trzymać.
Cena jest taka sobie, 9 złotych to ani nie za dużo ani nie za mało. Dostępność? Widziałam ją praktycznie wszędzie. I chyba tylko cena, kolor i dostępność to jej plusy.
 
JAK ZAWSZE, TABELKA DLA LENIWYCH :)
 
Opakowanie
+
Aplikator
+
Kolor
+
konsystencja
+
Zapach
-
Trwałość
-
Mat
-
Wysuszenie
-
Pigmentacja
+
Dostępność
+
Cena
+
Ogólnie
7/11
Wiecie... może wyszło z tabelki 7/11, ale ja na pewno o czymś zapomniałam :)
Nie polecam wam tego produktu.
Bubel - od razu do śmietnika.
 
Pozdrawiam
Wasza Eva ♥
 
Ej chwilka!
Co chcecie następne?
Tusz UNLIMITE LOOK INTENSIVE CURLING od INGRID
VS
podkład AFFINITONE od MAYBELINE
VS
LIQUID CAMOUFLAGE od CATRICE

Mogę prosić o komentarze? :)
Bardzo cieszę się, gdy je widzę.

5 komentarzy:

  1. Cudowny post, Twój blog nabiera kształtu i już nie mogę się doczekać kolejnych recenzji! Chciałabym poznać Twoją opinię o Liquid Camouflage od Catrice, od dawna zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać o kosmetykach! ^^ Chciałabym w następnym poście zobaczyć podkład od Maybeline ;D
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna recenzja, produkt chętnie wypróbuje :)
    pozdrawiam,
    http://welldonebeef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać recenzje kosmetyków :)
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga :
    http://lifemylifestyle98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń